9/3/08

"LITERATURA COEDUCATIVA ... "



SER HOMBRE
Por Gladys Dávalos Arze
¿Mamá, por qué no puedo aprender a tejer?
¿Por qué me dices, que muñequitas no debo mecer?
con lo que la comida me haces gustar,
¿por qué me prohíbes a la cocina entrar?
Cuando mis tías vienen de visita
y quiero jugar con mi primita,
saltando a la pita,
de pronto oigo un irritado grito:
“¡Eso no es de hombrecito!”
Y cuando me pongo a llorar,
porque yo sólo quiero jugar,
“¡Un hombre no llora!”, me ordenas,
y así me trago mis lágrimas y penas.
¿Así seré “todo un hombre”?
¿Significa eso “ser hombre”, mamá?

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Precioso. Cada vez hai más HOMES, dos de verdade, grazas a que cada vez hai máis nais que deixan que os seus fillos xoguen a cociñar ou permiten que choren sen medo ao reproche. Non obstante, aínda queda moito camiño que percorrer.
Unha aperta.

Anónimo dijo...

ola q tal estades gustoume moito o da froita e por certo a nosa arbore xa ten flores a ver cando da mazas.Son Noelia de sexto curso

Quizais tamén che interese

Related Posts with Thumbnails