9/9/17

Aprender a pensar coa biblioteca escolar: Robotteca

Como sabedes o cole participa no proxecto Escornabot. Cada vez son máis as bibliotecas escolares integradas dentro do movemento maker, creando espazos na biblioteca dende o que facer traballos moi variados, xa que este é un lugar de reunión nel que poñer en común o coñecemento e realizar de forma colectiva traballos variados. Ademais, a robótica resúltalles moi interesante e atractiva aos rapaces e favorece a aprendizaxe autónoma, engloba moitas outras ciencias (matemáticas, física, electrónica, programación, ciencias naturais...) e promove a autonomía e o progreso constante.
Para Jeff Sturges, fundador del makerspace Mt. Elliot, en Detroit, a integración destes espazos nas bibliotecas é un reto, xa que a maior parte da xente pensa que as  bibliotecas son lugares silenciosos e os makerspaces son todo o contrario, moi buliciosos. Sturges considera que as bibliotecas non só teñen que almacenar información se non tamén xerar coñecemento.

No mes de maio Raioteca propúxo unha actividade na que cada neno e nena fixera a súa proposta para nomear o espazo creativo da nosa biblio.

Moitas foron as propostas:
Creacuncho.
Imaginadre.
Robotteca.
A opción máis votada foi...
Robotteca

No hay comentarios:

Quizais tamén che interese

Related Posts with Thumbnails